Jest to jeden z najbardziej popularnych modułów, cieszącym się bardzo dużą popularnością wśród biur rachunkowych i nowoczesnych działów księgowości. SaldeoSMART wyróżnia tych którzy chcą zoptymalizować proces odczytywania i importu dokumentów do systemu.
Dokument możesz dodać do systemu na cztery sposoby:
- Skanując dokument przy użyciu skanera
- Przesyłając emailem bezpośrednio do systemu
- Używając mobilnej aplikacji w Twoim smartfonie (zobacz jakie to proste)
- Dołączając pliki z poziomu aplikacji
Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.
Tworząc typy dokumentów tworzymy kompleksowe repozytorium – w jednym miejscu jest możliwe dodawanie, archiwizowanie i przeglądanie firmowych dokumentów - Faktur, Umów oraz Pism.
Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu